Reunion

friedchickenhouse's Blog

Fried Chicken House
27 -G, jalan kristal, AS7/AS, seksyen 7, 40000 Shah Alam, Selangor.
Tel: 05 5523 2150

Salam hormat

Berlalu 2013 dengan pelbagai kenangan. Ada cita-cita yang tercapai, dan banyak lagi harapan yang Belum terlaksana. Selamat datang 2014.

FCH membuka Diari baru 2014 dengan menerima tetamu dari bekas-bekas pelajar Sekolah menengah Ahmad bustamam Setiawan 1991-1995 yang membuat majlis Reunion sempena tahun baru 2014.

image

Majlis reunion yg mengumpukan seramai lebih 60 orang dewasa dan kanak-kanak itu menggunakan dewan FCH sepenuhnya kira-kira dari jam 11.00 Pagi hingga jam 4 petang.

Terima kasih Puan Yani Kerana memilih FCH sebagai tempat bertemu dan bersilaturrahim dengan kawan-kawan yang telah sekian lama tidak bertemu.

image

image

Bila dah bertemu, macam-macam aktiviti dijalankan. Tengok la Adik tu sampai meniarap mewarna. Nak baring pun boleh… hehe

image

Yang Adik sorang ni kenapa sorang-sorang pulak. Takut kawan-kawan tiru la tu… hehe…

image

Yang ni pulak, tayangan slide show.. pihak penganjur bawa sendiri…

View original post 96 more words

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s