LAMUSIR KAMBING

wpid-wp-1381210081742.jpg

Salam ceria,

Lain orang lain keberkatan yang dia dapat dalam jemaah. Ada yang pandai berniaga, ada yang mahir bertani, ada yang hebat perhubungan, ada yang teserlah di bidang pentadbiran dan kewangan. Semuanya kerana keberkatan. Mungkin ada asas bakat, bila disumbangkan pada Islam, maka bertambah subur kepakaran yang sedia ada. Begitu juga Pak Hj Saifulloh Tasek Malaya, terkenal dari zaman Arqam sebagai pengusaha. Dari kasut refelksi, kupiah, pakaian dan kini dengan produk hebat Lamusir Kambing.
Apa tu? Anjang pun tak tau, hanya berpandukan pada flyers. Dengan motto: Sumber Tenaga Baru & Merawat Kesihatan, perpaduan ramuan Timur Tengah dan Nusantara, tuan-tuan cubala! Mana tau power…khasnya Cikgu Mason yang anjang dengar ada khabar gembira darinya. Kena belanja biryani gam Batu Pahat.
Tapi bila lihat ramuan yang disediakan oleh Pak Hj Saiful ni memang power-power,
Daging Lamusir Kambing, Habbatussauda’, Pasak Bumi, Madu, Zaitun, Gula Aren, Kuning Telur Itik, Klabet dan kurma. Kalau nak cuba, dapatkan dari Tn Tengku Rahman Acheh. RM20 je sebotol.
Baik untuk mengembalikan tenaga, melancarkan peredaran darah, sakit pinggang, mengatasi lemah syahwat, kelelahan, asam urat (bukan masakan… mesti korang ingat asam pedas Batu Pahat) asam urat tu gout dan lain-lain… korang baca le flyers tu.
Kupiah pun ada pada Tengku Raman, cuma RM40 jer…
Ok, maaflah sesapa yang tak minat post-post iklan bisnes anjang ni. Anjang niat ikut sunnah Rasulullah SAW. Berniaga kan sunnah.
Ok, jumpa lagi.
Di rumah Kak Jan, BH.
8.28pm, Okt 7, 2013
Advertisements

One thought on “LAMUSIR KAMBING

  1. Promosi yg sangat mantab dan korrang tak percaya dg iklan anjang. boleh try lamosir pak haji saifullah….memang bbest buangeeeeet….

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s