Iklan MNM Tg Malim

Image“Betul la Sy. Power Mee kari dia. Fuhhh!!! Rasa nak kena 2 mangkuk tapi apakan daya nafsu kalah kali ni. Jemput makan Sy. Nanti balik Tg Malim ana belanja. Tp ana kat Sabah sekarang.”

Haah… Itulah komen Syh Amran. Tak kan tak kenal Syh Amran. Suami Ibu Ita. Bila Syh Amran cakap bab makanan, korang percaya je la.

Syh Azhir dan team pun dah pi MNM Tg Malim. Hj Johari pun dah sampai. Abg Idris dan isteri pun ada hantar gambar kat anjang.

So, korang bila lagi? 

Kalau tak nak Mi Kari, boleh cuba satey. Satey berkat. Syh Hamdan dan anak-anak remaja yang buat.

Atau boleh cuba juga, nasi ayam Hainan. Tak tau sekarang dah mencapai berapa ekor sehari. Moga-moga jualannya bertambah. Bertambah juga orang yang dapat makanan yang halal, suci dan berkat insyaAllah.

Ok… Datang! 

Jangan tak datang!!!.

Advertisements

2 thoughts on “Iklan MNM Tg Malim

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s