***Proses Roh**

ImageSalam ceria.

Bonda Ummu kata mursyid dalam memproses roh murid-muridnya berbeza antara seorang dengan yang lain. Kesusahan, penghinaan, kesakitan adalah diantara cara mursyid meningkatkan roh seseorang pengikutnya. Malah kata BUJ, ada di antara murid yang semakin sakit fizikalnya, semakin tinggi rohnya. Patutlah ramai orang-orang Abuya disakitkan. Ada proses yang sedang Abuya lakukan rupanya. 

2 hari ni dapat gambar-gambar Syh Hj Shamsudin yang memasuki hospital. Khabarnya dibedah di kepala kerana ada ketumbuhan. Moga beliau dilonjakkan rohnya untuk menjadi orang-orang Tuhan. Fizikal disakitkan dan lemah tetapi roh sangat sihat dan kuat dengan Allah. Amin.

Belum lagi Syh Haji keluar wad, dapat berita Abg Bujang pula masuk hospital. Malah rupanya sejak kebelakangan ini keluar masuk hospital. Abg Bujang yang anjang kenal sangat menjaga makan minumnya. Dipastikan beli di restoran kita sahaja. Pemurah, TT dan sumbangan untuk perjuangan tak dilupa. Cuma program anjang tak pasti sebab jarang berjumpa. Mari kita doakan dan hantar power untuk semua yang sakit fizikal dan kita yang sakit roh ni. dah 2 minggu abg Bujang demam selalunya batu karang nak keluar. Bila tak tahan masuk hospital, Dr kata acute apendix, 8 pagi ini operation, ada juga batu karang yang dibuang sekali, dr kata tersekat. 

Ampun maaf

Tepi Soba Duwar Qubbah

12.52am, Dis 16, 2012.Image

Advertisements

One thought on “***Proses Roh**

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s