***KTS perangi seks haram yahudi***

‘Kamu sudah berumah tangga?’ Tanya Yasin, seorang bekas tentera Jordan, kenalan baru kami di Irbid.
‘Ya,’: jawabku ringkas.
‘Berapa anak?’
’15orang,’: jawabku selamba. Dia menoleh, melihat tepat ke wajahku: ‘Betul ke?’
‘Ya’ : jawabku confident, memang anakku 15orang.
‘Isteriku 3 orang, yang pertama 10 orang anak, yang ke 2, 5 orang anak, yang ketiga akan bersalin 2 bulan lagi dan semua kilang masih berjalan baik.’
‘Wah… Luarbiasa!!’
Aku berseloroh menambah: ‘Kereta yang stabil tu ada 4 tayar, aku baru ada 3 je’ belum cukup.’
‘Jadi kamu akan cukupkan 4 orang?’
‘Ya, aku dah pasang niat. Syeikhku punyai 4 isteri, 38 orang anak dan lebih 200 cucu.
‘Fuuuh… Ramai tu!!! Macam mana nak beri makan?’
‘Bukankah rezki itu Tuhan dah tentukan?’ ‘Betul, tapi kita kena usahakan.’ ‘Alhamdulillah Syeikh mengasaskan jemaah Islamiah yang di dalamnya ada sistem hidup Islam yang lengkap. Penuh pembelaan dari sejak sebelum berkahwin pemilihan jodoh, pertunangan, majlis perkahwinan, kelahiran bayi, nurseri, tadika, sekolah rendah, menengah dan seluruh aspek kehidupan ada dalam jemaah.’

Selalu sangat perbualan begini mengenai poligami dengan kenalan dikalangan orang tempatan. Abu Mahmud, tuan premis Mat’am Nur Muhammad yang kami sewa, misalnya terus terang berkata,:
‘Aku nak kahwin lagi tapi aku takut Ummu Mahmud marah.’
Jadi, bergayalah dengan kot kemas, kenderaan 4WD mewah, Chevrolet, entah berapa banyak rumah sewa tapi jiwa menderita. Kehendak tak dipenuhi. Benarlah kata wasilah RSA bonda Ummu, naluri lelaki normal itu tidak cukup hanya dengan seorang pasangan hidup. Dia hendak lagi, cuma banyak kekangan. Tak percaya cuba tanya dari hati ke hati kepada semua suami, walau cantik dan baik macam mana pun isterinya. Kalau isterinya benarkan dia membuka ‘cawangan baru’, apa reaksinya?

Tetapi oleh yahudi disekatnya. Dimomok-momokkannya, diejek-ejek, dihina-hina, dipandang serong, disusah-susahkan secara terancang melalui pendidikan, mass media, politik dan 1001 cara. Cara halal dihalang, cara haram dibenarkan. Dijaja, difilemkan, disistematikkan melalui maksiat terancang di hotel-hotel, melalui talian, via internet online dll. Mana manusia mampu lawan fitrah yang Allah bekalkan pada diri mereka. Akhirnya ketika mereka cuba menentang usaha-usaha murni KTS menjelaskan tentang seks suci Islam, rupa-rupanya masyarakat mereka sendiri sudah rosak dengan seks haram. Yang terbongkar sedikit, yang masih tersembunyi tanpa bukti dan pengakuan tentunya terlalu banyak.

Ya Allah segerakanlah datangnya penyelamat. Kami sudah tidak mampu hidup di dalam dunia yang sudah dikuasai yahudi ini.

Villa GISB Irbid,
10.57, Apr 19, 2012
Anjangmuor.wordpress.com

Kes jenayah seksual mangsa bawah 16 tahun naik
18/04/2012 2:32pm

KUALA LUMPUR – Jumlah kes jenayah seksual atau rogol membabitkan mangsa berumur di bawah 16 tahun, dilihat menurun pada 2010 tetapi meningkat semula pada tahun lalu, kata Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein.

Beliau berkata, statistik Polis Diraja Malaysia (PDRM) menunjukkan sebanyak 1,777 kes dicatatkan pada 2010 tetapi meningkat semula kepada 2,419 kes pada tahun lalu.

Sebanyak 924 kes telah dicatatkan pada 2005, 1,301 kes (2006), 1,653 kes (2007), 1,871 kes (2008) dan 2,049 kes (2009), katanya dalam jawapan bertulis kepada soalan Chong Eng (DAP-Bukit Mertajam) pada persidangan Dewan Rakyat hari ini..

“Antara faktor utama yang dikenal pasti berlakunya kes jenayah seksual ke atas kanak-kanak adalah seperti mangsa berada sendirian sama ada di dalam atau di luar rumah, mangsa culik dan mangsa diugut.

“Faktor lain ialah kurang pendidikan dan agama, masalah dalam institusi kekeluargaan, pengaruh dari media massa dan media alternatif serta mangsa dan suspek melakukannya secara suka sama suka,” katanya — BERNAMA

Berita Harian Singapura
Khamis, 19 Apr 2012

SINGAPURA

Lagi empat dituduh lakukan seks dengan budak bawah umur. Turut dikenakan tuduhan ialah Howard Shaw, yang juga cucu pengasas Shaw Organisation, mendiang Runme Shaw.

Oleh
Ervina Mohd Jamil

EMPAT lagi lelaki – termasuk mantan pengarah eksekutif Majlis Sekitaran Singapura (SEC), Howard Shaw – dihadapkan di mahkamah semalam atas tuduhan mengadakan hubungan seks berbayar dengan budak perempuan bawah umur.

Lelaki-lelaki berusia antara 31 dengan 49 tahun itu masing-masing menghadapi satu hingga dua tuduhan dan didakwa membayar antara $450 dan $750 bagi setiap khidmat seks.

Shaw, 41 tahun, didakwa membayar $500 bagi melakukan seks dengan seorang budak bawah umur di Hotel 81 Bencoolen pada Oktober 2010.

Mereka antara 48 orang yang telah dihadapkan ke mahkamah kerana dipercayai terlibat melakukan seks dengan budak perempuan bawah umur menerusi satu sarang pelacuran yang dikendalikan menerusi Internet.

Mereka dipercayai antara 80 orang disoal siasat polis tahun lalu berhubung kes tersebut.

Seorang lagi yang dituduh semalam ialah Buergin Juerg, 40 tahun, yang menghadapi dua tuduhan.

Dia didakwa membayar $600 dan $650 bagi melakukan seks dengan seorang budak bawah umur di Hotel Shangri-La dan Hotel Mandarin Oriental antara September 2010 dengan Januari tahun lalu.

Difahamkan Buergin warga Swiss dan mantan pengarah operasi eksekutif di sebuah bank privet global, UBS Investment Bank.

Dua lagi yang dituduh semalam ialah Edward Whistler Goh Ngian Meng, 49 tahun, dan Chua Ren Cheng, 31 tahun.

Goh difahamkan seorang ahli perniagaan, sementara Chua bekas guru.

Goh didakwa membayar $450 dan $500 bagi melakukan seks dengan seorang budak bawah umur antara September 2010 dan Oktober tahun lalu.

Chua pula didakwa membayar $750 bagi melakukan seks dengan seorang budak bawah umur di Hotel Strand pada Disember 2010.

Kesemua lelaki itu, kecuali Chua, diwakili peguam. Chua memberitahu mahkamah bahawa dia akan membuat pengakuan bersalah.

Isnin lalu, 44 lelaki telah dihadapkan ke mahkamah atas tuduhan sama.

Kertas tuduhan bagi 44 lelaki itu hanya menyatakan bahawa budak terlibat berusia di bawah 18 tahun.

Namun, nama dan tarikh lahir budak itu tidak dinyatakan, dan tidak dapat dipastikan apakah lebih daripada seorang budak bawah umur yang terlibat.

Menurut satu kenyataan Pejabat Peguam Negara (AGC) semalam, pihaknya akan meminda pertuduhan dengan memasukkan nama budak bawah umur yang terlibat.

Ini setelah media melaporkan peguam bela mahu pihak pendakwa menamakan budak bawah umur yang terlibat.

Namun, AGC menyatakan media tidak boleh menyiarkan nama budak itu bagi melindungi identitinya.

(kirim pandangan anda mengenai laporan di atas)
http://cyberita.asia1.com.sg/msingapura/story/0,6879,212408,00.html?

Advertisements

One thought on “***KTS perangi seks haram yahudi***

  1. Assalammualaikum&Selawat dari ana.WAH.Ustadz dah ada 3.Alhamdulillah.Sebenarnya kita tak patut tanya Allah Azza Wajallah kenapa alat kelamin lelaki dijadikan bukan untuk satu & kenapa poligami.Itu semua urusan DIA.Banyak rahsia disitu.Islam bertapak & bermula di instituisi keluarga {AKAR}.Baru lah boleh keluar berdakwah seperti yang dicontohkan oleh Nabi {SAW},Sayidi & Abuya {RKA}.Ini yang YAHUDI target sejak 1438 tahun hijrah dahulu.MUSNAHKAN instituisi keluarga ini.Yang lain menjadi mudah,macam mengetes jari {snap of the fingers}.
    Kalau sekiranya ada jemaah lain yang mengangkat poligami sebagai perjuangan,YAHUDI kurang takut.Takut2 juga,tapi kurang.Yang dorang paling takut adalah jemaah ABUYA sebab ada bersangkut paut rapat dengan Sayidi {Imam Mahdi & AM} & ultimately,Rasulullah {SAW}.
    Dengan apa yang diutarakan oleh Ustadz,”penuh pembelaan sejak sebelum berkahwin,pemilihan jodoh,pertunangan,majlis perkahwinan,kelahiran bayi,nurseri,tadika,sekolah rendah & menengah & seluruh aspeck kehidupan ada dalam jemaah”,adalah pengabdian/tarbiah yang SYUMUL.Sudah tentu & terang KTS & OWC diberi tentangan yang hebat.Sehebat hebatnya.
    Ana beri satu analogi.Jemaah TABLIGH yang berasal dari negeri MAMAK {India,percaturan British & Yahudi} berhimpun di Masjid Darul Ghufran di S’pura quite some time back.Lebih 25,000 jumlah ahli.Bukan sedikit ni.Senyum lebar aje menteri2 & ISD.Jemaah ni ramai aje,tapi tak berkesan dari daulah islamiah yang syumul.Kita pandang pulak JI.Cuma 36/37 ahli anggota aje.BERGONCANG BUMI Allah,Subhanallah.
    Kenyataan & hadis2 yang amir di S’pura,Ustadz Ibrahim Mydin keluarkan amat memeranjatkan pemimpin KAFIR.
    Kita teruskan ukhwah2 & project2 ABUYA seperti SSI,KTS,OWC,runcit,restoran makanan halal dll,insya’Allah.Lagi hebat musuh,lagi hebat kita.Dengan AlQuran & Hadis,kita yang terunggul.Itu sebab YAHUDI gunakan A & H untuk menjatuhkan umat Islam.Kalau dorang tahu yang TERSIRAT pun,kita ada RSA {AM},Masha’Allah.Ustadz sedia maklum,MAHDI bermaksud PENYELAMAT.Syukran,Selawat & Salam dari ana.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s