***KTS vs Ariff Alfian***

Taat setaat-taatnya hingga Mursyid menjadi benteng dirinya...

Salam ceria.

KTS adalah siri-siri keajaiban yang PBT cetuskan kepada dunia. Betapa tidak, hanya sebuah kelab, yang keahliannya tak sampai tiga ribu orang, hiruk pikuk dunia yahudi dibuatnya. Tak cukup dengan wawancara di radio, tv, press conference, para ‘wartawan’ yahudi follow hingga ke bandar-bandar yang Abuya cetuskan untuk melihat sendiri kehidupan orang-orang Abuya. Bertemu dengan penggerak-penggerak KTS. Seriusnya yahudi mendapatkan maklumat tentang KTS sedangkan di Malaysia, tak ramai yang betul-betul ambil tahu.  Akhirnya, sudah tentu agen-agen yahudi ini tahu siapa sebenarnya Abuya dan pengikutnya.

Demi nak lawan KTS lah yahudi sanggup menyiarkan perkahwinan sejenis antara orangnya dengan pemuda Melayu. Bukan tak ada orang yang mengamalkan hidup songsang ni sebelum ini. Dah ramai, cuma tak lah dihigh lightkan seperti ini. Tapi yang ni lain sangat, lengkap dengan upacara pernikahan, sarungkan cincin, bercium semuanya dimasukkan dalam internet. Nampak sangat satu perancangan jahat yang menjijikkan. Perancangan untuk menyatakan kepada dunia, sistem yahudi masih lagi menguasai dunia hatta orang Melayu yang menjadi tonggak umat Islam kini nampaknya, seolah-olah dikuasai yahudi. Sebab itu Ariff pakai baju melayu lengkap bersampin dan tengkolok. Sudah tentu ada yang memintanya berbuat demikian.

Ia adalah tindak balas yahudi terhadap KTS. Mereka nak malukan bangsa Melayu. Tetapi ‘Dunia di tanganku, jemaah di hatiku’ Kata Rasulullah melalui BUJ. Yahudi tersilap langkah. Mereka sangka tindakan ‘gila’ ini boleh mempengaruhi masyarakat. Rupa-rupanya rakyat Malaysia sudah lama dipersiapkan oleh PBT. Mereka sangka golongan profesional akan terpengaruh, tetapi apa yang berlaku, majoriti orang Melayu Islam sangat tak boleh menerimanya. Pada kita, perkahwinan adalah antara lelaki dan wanita. Bukan lelaki dengan lelaki, atau perempuan dengan perempuan seperti budaya yang ditaja yahudi. Yahudi akan kecewa dengan perancangan mereka sendiri.

Moga Rabiul Awal ini, dengan kebesaran Rasulullah saw yang hidup dan berjuang secara roh, yahudi akan dikalahkan secara total. Rasulullah saw adalah tokoh seks suci Islam. Kehidupannya adalah ikutan terbaik bagi kita. Bermula dengan mengalahkan asas pemikiran dan gelombang perasaan yang telah lama bersemadi di dada umat Islam. Bermula dengan menolak dan menepis lintasan-lintasan nafsu yang membujuk, memujuk, merayu, mengajak kita memanjakan diri. Memberi pelbagai alasan untuk tidak tegas terutama terhadap diri sendiri, anak isteri dan keluarga dalam beribadah dan berjuang. Mudah-mudahan kita berubah di bulan yang mulia ini, gentar hati dengan Tuhan. Oh, kami sangat memerlukanmu ya Rasulullah, bantulah kami menangkis dan menepis lintasan-lintasan ini. Ia sangat menganggu untuk kami dapat mengikuti ASZ seperti yang yang diperolehi oleh Syh Nasir, BUJ, Syh Farul, Syh Hashim dan para ikhwan. Amin….

Ikhwan’s Homestay Damascus,

3.35pm, Jan 17, 2012.

Anjangmuor.wordpress.com

Selepas buku seks Kelab Taat Suami lancar kempen ‘Rasulullah Tokoh Seks Suci Islam’
Disebalik kontroversi buku panduan seks, Kelab Taat Suami hari ini melancarkan kempen “Rasulullah Tokoh Seks Suci Islam” sempena sambutan Maulidur Rasul pada tahun ini.
Kempen selama 12 hari itu (bermula hari ini) adalah untuk meraikan kelahiran  Nabi Muhammad pada 5 Februari depan atau 12 Rabiul Awal mengikut kalendar Islam.

Menurut Presiden Kelab Taat Suami Malaysia Fauziah Ariffin, kempen itu diadakan bagi mengajak umat Islam terutamanya pasangan suami isteri untuk mengamalkan kehidupan Rasulullah.

Beliau berkata ramai “umat Islam sudah terlalu jauh dengan Rasulullah.”

“Sudah tentu ikutan (Rasulullah) menjadi panduan dan ia termasuk aspek ibadah keluarga bahkan termasuk dalam kehidupan seks. Tentu bila sebut tentang hal seks suci ramai yang terlupa tentang hal yang terangkum dalam hal suami isteri, sesuatu yang kita lakukan hari-hari.

“Dalam kehidupan biasa ia bukan sesuatu yang kontroversi tapi kita sudah terlalu jauh dengan Rasulullah, jadi kita mahu mengajak umat Islam mendokong melaksanakan kehidupan Islam yang sebenar tambahan kalau kita lihat banyak gejala tidak sihat yang berlaku sekarang,” katanya pada sidang media selepas pelancaran kempen “Rasulullah Tokoh Seks Suci Islam” di Pusat Perdagangan Pelangi, Damansara di sini.

Jelas Fauziah, sekiranya umat Islam melaksanakan kehidupan dengan berlandasakan prinsip Islam segala gejala homoseksual dapat dielakkan.

“Kalau kita lihat sekarang secara terang-terangan lelaki berkahwin sesama lelaki dan wanita berkahwin sesama wanita,” jawabnya.

Terlebih dahulu dalam ucapan perasmiannya, Fauziah berkata Islam membenarkan hubungan seks dilakukan namun ia mesti “seks suci” antara suami isteri.

“Seks dibenarkan asal ada batasnya, bukan seperti gay yang memaparkan seks yang tidak sepatutnya dan melanggar batas norma, juga tidak melakukan seks bebas yang melanggar perintah Tuhan.

“Kami berasa tanggungjawab untuk mengajak umat Islam melaksanakan kehidupan Islam, suami adalah pemimpin dan isteri adalah pengikut tapi nampaknya umat kita sudah gagal,” katanya.

Sebelum ini Kelab Taat Suami menerbitkan buku panduan seks bertajuk  “Seks Islam, Perangi Yahudi Untuk Kembalikan Seks Islam Kepada Dunia.”

Namun Kementerian Dalam Negeri mengharamkan buku panduan seks itu.

Buku itu dilaporkan mengulas mengenai seks suami isteri secara terperinci.

Buku 115 muka surat yang dikatakan panduan kepada isteri dan pengantin baru untuk melayan suami di ranjang.

 

 

 

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s