***Isu Khutbah Aidil Fitri 1432 H***

Inilah hasil seks suci Islam tajaan RSA

Salam ceria. Salam Syawal, bulan kemenangan bagi orang-orang bertaqwa. Alangkah beruntungnya jika kita salah seorang daripada mereka. Tapi alangkah malangnya bila kita cuba didedahkan era sebenar Jemaah, era memecut untuk menjadi orang-orang bertakwa, maka ramai orang yang telah lama meninggalkan Jemaah bersuara memberi pendapat yang sumbang. Kalaulah mereka percaya, inilah Jemaah kebenaran, mengapa keluar. Inilah terjadi pada anjang, raya tahun ni. Bila anjang hantar post khutbah aidil fitri 1432 H, ramai  yang setuju, tapi ramai gak yang tak puas hati. Antaranya seperti komen di bawah:

Maaf, rasa nya banyak terpesong dah gisb skg ni terutama di bawah pimpinan ummu jah. salah satu benda mengarut dlm khutbah ni “Isteri Abuya 57 tahun telah menjadi seperti 17 tahun kerana setiap hari berjimak dengan roh suaminya Putera Bani Tamim dengan banyaknya” ape benda mengarut dlm kutbah raya cerita jimak lps tu dgn roh plak, imaginasi tinggi nya UJ ni. 100% bukan seperti yg Abuya ajar. Absolutely ridiculous.

Janganla cepat sangat menghukum. Kalau tak tau tanya. Kalau sama-sama tahu, tapi berbeza pendapat, bawak berbincang. Bukan terus menghukum terpesong. Berat ni. Mengatakan satu Jemaah terpesong, sedangkan tanpa membawa satu ayat quran pun. 1 hadis pun. Tiada ijma’ pun jadi sandaran, hanya kerana kita tak sependapat, terus kira terpesong. Apa kata, jika sebenarnya tidak terpesong pun, kamu sanggup nak minta maaf pada seluruh ahli GISB. Setakat yang anjang kenal, kamu bukan jenis mudah meminta maaf.

Cuba perhatikan khutbah itu secara menyeluruh. Yang nak diketengahkan adalah seks Islam. Kenapa melenting tak tentu pasal. Seks haram bermaharajalela senyap aje. Kat Turki tu bukan sikit channel tv lucah, mendorong kepada seks haram, kenapa tak bising. Bila sebut seks Islam riuh rendah. Takkan tak tau, hari-hari orang buang bayi hasil seks haram. Anjang tak mau cerita tentang roh, tinggi sangat tak boleh capai. Kata Rasulullah saw: Bercakaplah pada manusia sekadar yang kemampuan akal mereka. Kita bodoh ke, buat-buat bodoh apa yang berlaku. GISB sedang berperang dengan budaya yang sangat mencemarkan nama baik Malaysia yang Abuya bina. Seluruh dunia Islam panggil Malaysia Negara Islam contoh, tapi dengan perangkap yahudi sekarang Malaysia terkenal  satu dunia pasal seks haram. PM dikaitkan dengan skandal seks haram dan pembunuhan, ketua pembangkang pun terpalit dengan tuduhan seks haram luar tabie. Lepas tu, kita yang kononnya nak perjuangkan Islam, buat-buat macam tak de masalah je. Hipokrit. Mana contoh seks Islam dalam peperangan budaya ini.

Bila ia diketengahkan di masjid, setelah sebulan umat Islam berpuasa melawan musuh batin. Untuk menjelaskan Islam mempunyai kekuatan yang tersendiri, melenting lagi. Apa dalam khutbah raya cerita jima’, dalam masjid cerita tentang seks Isla?. Tolonglah, kalau bukan di masjid, kat mana kita nak cakap. Kita nak ajak orang Islam, kena cakap pada orang Islam. Masjidlah tempatnya. Yang kita cakap benda yang suci, seks Islam. Rasulullah saw datang membawa agama, millah, cara hidup. Antara cara hidup itu ialah perhubungan suami isteri.

 عن صفوان بن سليم عن النبي قال : أتاني جبريل بقدر فأكلت منها فأعطيت قوة أربعين رجلا في الجماع..

Dari Sofwan bin Salim dari Nabi saw bersabda: Jibril datang kepadaku membawa satu periuk (ramuan), maka aku makan sebahagian darinya lalu aku diberi kekuatan 40 lelaki dalam jima’. Ia ilmu yang suci, dicakap secara terbuka. Dalam khutbah atau di luar khutbah. Tak de salah ehhh. Kenapa rigid sangat?!

 عن مجاهد قال : أعطى النبي بضع (قوة نكاح) أربعين رجلا وأعطى كل رجل من أهل الجنة بضع ثمانين.

Dari Mujahid berkata: Telah diberi kepada Nabi kekuatan jima’ melebihi 40 orang lelaki dan diberi kepada setiap lelaki penghuni syurga kekuatan jima’ lebih 80 orang lelaki.

 عن أبي سعيد قال أعطي رسول الله صلعم قوة بضع (نكاح) خمسة وأربعين رجلا وأنه لم يكن يقيم عند امرأة يوما تاما كان يأتي هذه الساعة ويأتي هذه الساعة يتنقل بينهن كذلك اليوم حتى إذا كان الليل قسم لكل امرأة منهن ليلتها.

Dari Abi Said berkata Rasulullah saw diberi kekuatan jima’ seperti 45 orang lelaki, malah baginda tidak tinggal sehari penuh dengan isterinya, baginda bersama dengan salah seorang isterinya sejam (atau kadar waktu tertentu), kemudian pergi kepada yang lain kadar waktu tertentu, bepindah-pindah diantara mereka di hari yang sama hingga sampai waktu malam baginda telah membahagi-bahagikan setiap isterinya giliran mereka.

Carilah maklumat dan ilmu ini dalam kitab At Tobaqat Al Kubro dan Muntakhob Kanz ‘amal dan macam-macam sumber lagi. Tapi tak tau la, yang komen ni boleh ke baca kitab arab. Nanti anjang cuba kumpulkan. Dah malas sangat nak cari, yang bonda Ummu ketengahkan dah jadi bahan siap. Sedia untuk dipraktis. Bukan bahan mentah. Dah siap macam ni pun tak tau nak makan, lagilah mentah macam ni.

Dulu memang perang senjata lahir, sekarang perang sihir, power, maya, budaya. orang tak berjuang mana faham....

Pastu, yang beri komen, tak tau GISB sedang berperang dengan yahudi. Sekarang perang paling canggih bukan dengan peluru, dengan gas, dengan senjata-senjata berat tapi perang maklumat, perang alam maya, perang sihir dengan karamah, perang power kaabah dengan power dajjal, perang budaya dan cara hidup. Yahudi sedang merosakkan dunia ini dengan senjata seks. Ditaja, dijaja serta diperjuangkan seks haram, di kalangan remaja dan orang dewasa, kanak-kanak dan orang tua lelaki dan perempuan. Yahudi mahu setiap orang warga dunia samada Islam mahupun bukan itu, berzina atau rogol atau kahwin mut’ah atau kahwin misyar dan lain-lain serba serbi aktiviti seks haram. Dengan menggunakan filem lucah, gambar porno (takkan buat-buat tak tau), dan 1001 kata-kata perangsang maka kini dunia ialah dunia perzinaan, anak haram dan liwat serta lesbian.

Di Malaysia, negara Islam tapak kebangkitan kedua, walaupun terdapat Madinah kedua di sana, tapi Yahudi berjaya tembus untuk meracuni ketua kerajaan dan ketua pembangkang untuk terlibat dengan kegiatan seks- seks haram ini. Orang politik Malaysia jadi 2 puak  yang merupakan penyokong-penyokong kepada kedua-dua orang pemimpin negara itu, berusahalah untuk membela ketua masing-masing. Maka riuh rendahlah Malaysia dengan cerita seks haram Yahudi ini. Cerita seks haram terdedah dan terbongkar dengan seluas-luasnya tanpa boleh dikawal-kawal lagi di kalangan rakyat jelata. Takkan Abuya nak berdiam diri, Syiah yang baru nak menyusup pun dah kena ‘belasah’ dengan Abuya. Bila perang, kamu yang memberi komen tak kena apa-apa sebab bukan dalam Jemaah. Berapa ramai orang GISB yang kena sihir, sedang dirawat untuk kembali berjuang. Ada yang cuba laga-lagakan pemimpin. Ada yang masukkan budaya lucah dan pendidikan secular dalam Jemaah. Perang ni saudara! Jangan tak tau!. Perang penuh tipu daya. Sapa lebih licik dia Berjaya, lebih-lebih lagi jika dapat bantuan Tuhan.

Bila perang, sebahagian hukum berubah. Sembahyang waktu perang pun lain. Jangan tak tau. Semasa peperangan Khaibar, bila yahudi bertindak berkubu di dalam benteng, Rasulullah saw arahkan tebang 400 batang pohon tamar mereka, agar mereka keluar mempertahankan asset mereka. Walhal tebang pokok asalnya dilarang walaupun dalam peperangan tetapi pemimpin yang Allah bantu tahu bila waktu terpaksa di ambil kaedah: أخف بين الضررين

Orang tak berjuang mana amik tau benda ni. Yahudi dah telanjangkan habis anak-anak kita hatta pemimpin-pemimpin Negara kita dok pegang cara berfikir lapuk, Cuma letak sikit bahasa orang putih. Ketika Toriq bin Ziyad membakar kapal-kapal yang sudah tentu haram ikut hukum biasa, kerana pembaziran, tapi ia dibenarkan. Dengan sebab itu Islam berkembang ke Eropah. Banyak lagilah contoh-contoh, malas anjang nak bawak. Carilah sendiri.

Pastu kenapa pertikaikan kenyataan Bonda Ummu. Apa yang dia sebut itu pengalaman dia. Orang Arab kata:

من لم يذق لا يدري

Siapa yang tak rasa, dia tak tau. Kalau dia rasa, dia tau. Anjang anak penoreh getah, anjang rasa kesusahan menorah getah. Macam mana kalau getah tertumpah di rambut. Menarik rambut-rambut yang melekat dengan susu getah yang mula mongering. Kamu tahu? Kalau tak rasa, mana tau? Anjang pernah duk di Toriq Road, Gulshan Iqbal naik bas ke Safari Park. Anjang boleh cerita tentang Pakistan melalui pengalaman, kamu tak boleh. Kalau cerita pun hasil pengalaman orang lain, tak sama. Jadi boleh ke anjang kata, bila kamu ceritakan tentang bandar Kampar, “Itu imiginasi kamu semata-mata.” Sedangkan kamu melihatnya secara reality, apa hak anjang menafikan pengalaman kamu? Hari ini kamu menafikan kenyataan Ummu dengan mudah. Kamu kena bertanggung jawab atas kenyataan kamu!

Kalau dulu, Nabi saw dan para sahabatlah pejuang seks suci Islam. Dengan majority dari mereka berpoligami dan punyai anak yang ramai. Tetapi sejak ratusan tahun dahulu, keluarga dan Sahabat Nabi  bertempiaran lari meninggalkan bumi suci, akibat buruan Yahudi. Maka telah berulanglah sejarah Islam yang Indah di Mekah Madinah di Malaysia sejak 30 tahun lalu. Seks Islam yang paling indah itu ditaja oleh 3 tokoh seks suci sehingga riuh rendahlah kami melakukannya dengan besar-besaran sekali.

Abuya Asaari At Tamimi, mewakili kedua-dua Muhammad bin Abdullah, Nabi dan Imam Mahdi yang sedang ghaib itu, sampai 200 lebih cucunya daripada 38 orang anak bersama 4 orang isteri. Hebat sungguh sumbangannya kepada seks Islam. Cukuplah itu sebagai keluarga model, bukti realiti bahwa seks yang diperjuangkan oleh Islam itu, sangatlah hebat hasilnya. Sedangkan seks Barat itu, kurus keringlah jadinya, dibandingkan dengan seks Islam.

Di waktu Malaysia sudah bersiap begitu sekali tapi Mekah Madinah dipenuhi seks haram. Kamu mungkin tak percaya, imam-imam di masjidil haram dan masjid nabi ini gay. Kamu mungkin tak tau, ada orang berzina di dalam masjidil haram. Kamu mana ada pengalaman seperti Syh Cumat yang jumpa Imam dari Mekah berkepit dengan pelacur Thai di Thailand. Sedangkan Haramain ini bakal pusat empayar Islam. Tolonglah wahai Nabi, kembalikan seks suci ke kampungmu ini. Untuk memulakannya kepada dunia. Zaman Jahiliyah kuno dan kolot telah berulang. Dalam keadaan lebih teruk daripada zaman jahiliyah pertama. Anak-anak haram yang baru dilahirkan manusia, dibunuh, dengan cara dibuang di tong sampah dan di tepi-tepi jalanraya. Mengikut bancian ia terjadi pada setiap 17 minit ada 1 bayi yang dibuang. Dan kalau dibiarkan lagi masalah ini ertinya akan jadilah pada setiap minit 1 bayi haram dibuang. Ertinya setiap minit orang berzina, 60 minit 60 orang. 24 jam ertinya 24 kali 60 orang yang berzina! Dunia bukan syurga, ia adalah neraka. Siapa nak diharapkan untuk membenterasnya. Adakah orang yang sibuk dengan bisnes, politik, bola, artis dan filem boleh diharapkan.

Mari Perangi Yahudi dengan Seks Suci Islam

Oh Tuhan! Sebelum kes ini menjadi bertambah parah. Kami telah mencuba atas nama dan atas panduan NabiMu, Imamul MahdiMu, dan Putera Bani TamimMu untuk mengajak isteri-isteri taati suami, untuk  buktikan taat kepada Allah. Moga-moga seks Islam dimeriahkan semula demi untuk rentikan seks haram itu. Kamipun promosikan sebuah kelab yang dinamakan Kelab Taat Suami. Ya Tuhan! Yahudi tentulah akan marah sekali. Projek mereka mahu ditutup! Rumah pelacuran dan seks bebas mahu dibenteras. Mereka tentu mahu hancurkan kami dengan kuasa mereka. Sedangkan kuasaMu ya Allah jauh lebih dahsyat daripada kuasa Yahudi.

Mana boleh Allah dikalahkan. Lihatlah sejarah bagaimana Allah mengalahkan musuh-musuhNya sampai ranap seranap-ranapnya. Wahai Tuhan, tentulah di akhir zaman ini, pertolonganMu pun akan berlaku kepada kami juga! Islam pasti menang! Siapapun tidak akan mampu.

Ikhwan Homestay, Damascus, Syria

2.00pm Sep 2, 2011

Anjangmuor.wordpress.com

Bapa Poligami dan Seks Suci Islam

Advertisements

8 thoughts on “***Isu Khutbah Aidil Fitri 1432 H***

  1. Masa dan keadaan berbeza, cara prrjuangan pun berbeza… Oleh itu perjuangan kena ikut zamam, pasal itu Allah bangkitkan mujaddid setiap seratus supaya berjuang ikut zamannya,

  2. Dari Anas bin Malik, Rasulullah menggilir istri-istrinya dalam satu malam, dan beliau mempunyai 9 istri pada saat itu (shahih Bukhari no 282)

    Dari Abul Rafi’ bahwa Nabi saw mengelilingi para istrinya dan mandi ketika (hendak menggauli) isteri yang ini dan juga dengan yang istri ini. dia berkata,”Aku bertanya kepadanya,’Wahai Rasulullah apakah tidak cukup hanya dengan sekali mandi?’ beliau saw menjawab,”Ini lebih suci. Lebih wangi dan lebih bersih.” (Riwayat Abu Daud, buku 1 no 219)

    Apakah dengan 2 hadis shahih di atas kita akan menghukumi Sayidina Umar bin Abdul Azis tidak ikut sunnah Rasulullah? Menggilir istri2 dalam satu malam.

    Rasulullah menggilir 9 istri tu bukannya lantas tak buat apa2 lg, baginda tak pernah absen jadi imam shalat jamaah, baginda menerima utusan2, baginda pun juga shalat malam sampai bengkak2 kaki, memimpin umat dlldll

  3. saya nak tanya satu soalan…harap2 sheikh tak keberatan menjawab…
    1-menurut sumber duit TT sebulan RM2J.apakkah tujuan duit TT tu?
    2-tujuan berkahwin mengikut sunnah RSA,kalau kawin tapi isteri tak terjaga buat apa nak kahwin banyak2?anak2 tak terurus,sekolah pun tak,macam mana nak lawan yahudi?
    3-tujuan kahwin mengikut sunnah RSA nak bela wanita,kalau macam tu kahwin la ngan ibu tunggal,tapi semua pilih yang anak dara? budak tu sekolah pun tak habis lagi dah sibuk nak kahwin.

  4. ha ha…delate la..tapi sebelum tu jawab soalan saya dulu.sapa pengecut?saya sekadar nak tau je…tak kan itu pun salah.mcm ni ke orang yang belajar tasawwuf?melenting tak tentu pasal.nak jadi pendakwah kalau macam ni….insaflah saudara….

    kenapa memalukan rsa dengan seks tu.rsa tak pernah ajar la…kalau ada buktikan dengan dalil la…

    • abu ahmad :
      ha ha…delate la..tapi sebelum tu jawab soalan saya dulu.sapa pengecut?saya sekadar nak tau je…tak kan itu pun salah.mcm ni ke orang yang belajar tasawwuf?melenting tak tentu pasal.nak jadi pendakwah kalau macam ni….insaflah saudara….
      kenapa memalukan rsa dengan seks tu.rsa tak pernah ajar la…kalau ada buktikan dengan dalil la…

      kalau engkau org yg mengaji dan faham Quran, takkn susah nak dptkn dalil? dlm Quran ada cerita Nabi Adam dlm syurga. dia melihat haiwan yg berpasangan lalu dia inginkn juga pasangan mk Allah ciptakn Hawa.untuk apa? setakat bancuh air? tentu untuk tuntutan seks, Itu dalil… Dlm Quran diceritakn juga kisah Qabil dan Habil bergaduh sampai berbunuhan.tentu kita hairan sebab apa?Kamu pun boleh jawap, sebab perempuan! kenapa dgn perempuan?tentu ada kaitan dgn seks. Itu juga dalil. Dlm Quran ada menyebut ttg kahwinilah wanita itu 2,3 dan 4 itu juga dalil ttg kahwin. kenapa kahwin? tentulah untuk seks. tidak pula disebut atau disyaratkn muda ke tua sekolahke atau tak sekolah…… rasanya mungkin awak ni belum kahwin atau tiada keinginan nak kahwin sebab belum jumpa dalil!

      Dlm kitab Iqna’ ada disebut ttg hadis mengatakan “kahwinilah anak dara, dia boleh bermain dgn kamu, kamu boleh bermain dgn dia” dgn kata lain boleh berseronok-seronok ertinya untuk memenui tuntutan seks itu Rasulullah menyebut anak dara! itulah satu-satunya nikmat yg dihalalkan dan tidak diperolehi oleh seseorang melainkan melalui perkahwinan. Aku syorkan engkau kalau belum kahwin pilihlah anak dara. Soal dia mengaji atau tidak tak jadi masalah. suami yang mengajarnya. Fikiran org sekarang dah dirosakkan oleh Yahudi. Tok nenek kita dulu kahwin muda, tak sekolah pun. Opah aku dulu lepas kahwin baru pandai mengaji. Atok aku yg ajar tp anak cucu dia keliling dunia. Rugilah kalau kahwin nak tunggu dapat dalil atau nak tunggu habis sekolah.Sampai ada yg terlajak tak kahwin sampai tua sebab PHD tak habis-habis.Akhirnya jd andalusia (anak dara lanjut usia).Aku ingatkan lagi,kalau engkau belum kahwin, kahwinlah cepat. Tak cukup satu tambah lagi 2,3 .

  5. Cuba sebutkan kedudukan hadith2 yang dibawa dalam penulisan di atas. Apakah sumber asal hadith2 tersebut? Jangan berdusta atas nama Rasulullah SAW.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s